Ännu en dröm om Kent

Jag hade världens bästa dröm inatt!
 
Ni som läst här ett tag vet att jag och Louise var ytterst nära att nå Jockes hand när vi såg Kent i Eskilstuna i våras. Inatt var jag, Lisa, Marcus och någon mer som jag inte kommer ihåg på Kentkonsert. Vi stod en bit bak först men även när de började spela var det nästan inget folk alls längst fram, så vi gickfram precis till scenkanten. Det var inget staket som det brukar vara så man kom liksom ända fram. Stod (som vanligt när man är på konsert) med händerna i luften och efter en stund tog Jocke min hand! Gissa om jag blev överlycklig och typ dog. Sen ville han inte släppa heller. Så. Himla. Bra. Dröm. Men det slutar inte där...
 
Senare (samma dag eller någon dag senare, minns inte riktigt) spelade Coldplay på samma scen(!). Gissa vilka jag får hålla i handen då. Både Jonny och Will. Sjukt.
 
Sen på morgonen när jag vaknade och märkte att det bara var en dröm (anade det i drömmen också, det var liksom för bra för att vara sant...) blev jag inte lika glad, haha. Tänkte på hur nära det verkligen var i verkligheten. Och den chansen kommer nog aldrig tillbaka...
 
♥ (Eskilstuna i våras)
 
De senaste fem nätterna har jag drömt om Kent två gånger (som jag minns). Lyx!

Kommentarer
Postat av: mor

Drömmer du någon gång om något annat?

2012-10-03 @ 07:38:03
Postat av: Malin

Jadå ;)

2012-10-03 @ 19:36:16
URL: http://malintuveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0