Juligt

Hej!
 
Längesen jag var här nu igen. Den här veckan har jag inte orkat sätta på datorn när jag kommit hem från jobbet. Känner inte riktigt att det finns någon anledning. Och rätt skönt att låta bli och hitta på annat istället. Dessutom när man suttit stilla en hel dag på jobbet. Under veckan har det kommit massor med snö, så himla kul och fint och ljusare ute är det nu. Mamma och pappa har åkt skidor idag, kanske blir någon mer tur under helgen, hoppas!
 
Idag hade vi "skolfotografering" på jobbet. Vi är några stycken som inte finns med på hemsidan, så idag tog vi bilder dit. Det kändes verkligen som att det var skolfoto. Fotografen hade ju en massa bakgrunder och grejs med sig och riggade i hallen, haha. Sen har vi fått upp ljusstakar i fönstren också under dagen idag! Alla fick inte i sina rum (det fanns inte tillräckligt många), men jag fick en. Jag fick tilloch med komma in och välja vilken jag ville ha, de andra fick bara nån random. Höhö. När jag kom hem städade jag mitt rum och senare i helgen ska det väl upp ljusstakar och stjärnor och julgardiner här hemma också.
 
Igår var jag och Louise på Kupolen när jag hade slutat jobbet. Det var skoj att handla julklappar, fika och flumma :) Och imorgon börjar julkalendern.
 
Jul, jul, strålande jul... Snart är den här... ;)
 
Mitt fönster på jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0