Imorgon!

Att vakna dagen innan man ska på konsert med ont i halsen känns ju inte helt optimalt... Jag har varit på Kent en gång förut med ont i halsen. Peace & Love 2010. Det hindrade inte mig det minsta och dagen efter vaknade jag med ännu mer ont i halsen. Och feber. Kom inte ur sängen på hela dagen. På lördagen mådde jag i alla fall lite bättre och åkte upp ändå! Ville inte missa mer än en dag. Men nu mår jag i alla fall bättre. Hoppas att det bara var en sån där "morgonförkylning".

Idag ska vi träna på arbetsintervjuer. Kan inte riktigt koncentrera mig känner jag. Ska ju liksom på Kent imorgon! Hälften ska får göra idag och hälften imorgon. Hoppas jag hinner idag ändå, fastän jag är lite okoncentrerad. Dels för att ha det gjort och dels för att jag nog kommer vara ganska så trött på fredag... Kommer hem mitt i natten efter konsert och flera timmars bilkörning.

Åh, vad jag längtar till imorgon!! :D


2010. Glad trots ont i halsen! (Haha, han bakom kollar in i kameran! xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0