I like it

Var på 20-årsfest igår hos Lisa. ♥ SKOJ! Blev vin och massa prat och flum. Till slut var det bara jag, Lisa och Adam kvar. Jag och Lisa "dances like the night is never ending" ^^ Haha. Sen gick jag hem. Såg en bäver, men ingen tror mig för jag vågade inte ta en bild på den. Den gick på andra sidan vägen, mötte mig och när vi var precis mittemot varandra (då såg jag att det var en bäver, trodde det var en katt först) stannde den och stirrade på mig. Då blev jag rädd och sprang iväg xD Tänkte att ingen kommer tro mig om jag inte tar en bild på den men jag vågade inte gå tillbaka :P Tog dock en bild på fullmånen!



Men i alla fall, festen var skojjj :D Jag och Adam var ut och lyssnade på Kent i hans musikanläggning i bilen! :O Jösses! Hela bilen skakade xD Och Adams öl var INTE god. Lisas vin var jättegott! Och än mår jag bra idag ^^ Bara lite trött eftersom jag somnade halv tre och pappa väckte mig halv nio för att fira mamma ^^ Mamma tvingar ut mig på promenad nu, så, hejdå :P


http://www.youtube.com/watch?v=i2-GL3XwtQM

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tror dig. Så kul och random sms, det om bävern, haha.

Vi mår som vi förtjänar idag, båda två. Vill gå i ide 2 dagar.

2012-05-06 @ 12:00:12
Postat av: mor

Jag har också bestämt mig för att tro dig. Akta dig bara för bävran :)

2012-05-09 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0