Resa och halvsjuk

Efter en vecka av festival är det nu måndag och vardag igen. I tre dagar. På torsdag ska jag till Skåne! Är väldigt väldigt glad och samtidigt mega-hyper-jätte-super-nervös. Rätt konstig känsla. Jag hoppas det hinner bli lite bättre väder tills dess. Borde ju vara varmt där i södern... ;) Fast å andra sidan har det alltid varit kallt när jag varit i Skåne förut. Hoppas trenden bryts!
 
Igår kväll kunde jag inte somna på flera timmar trots att jag var trött. När jag väl gjorde det sov jag dåligt. Vaknade med huvudvärk och ont i halsen... Det är säkert fredagnattens regnväder som gjort det :/ Men eftersom jag ska åka bort på torsdag tänker jag inte tillåta några förkylningsbaciller. Så det så! Hoppar i alla fall över träningen ikväll och tog för säkerhets skull bilen till stan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0