Fortfarande sjuk

Jag fick ett extrapass på Coop idag på morgonen/förmiddagen. Mådde kasst imorse, men med en ipren så gick det ganska bra ändå. Nu hostar jag typ konstant. Mindre kul. Vill bli av med den...! (Och bara så ni vet så hatar jag hostmedicin. Tog för två år sedan för att jag blev i princip tvingad efter veckor av hostande, men det var ytterst nära att den kom upp igen, så säger helst nej till det...) Legat på soffan med datorn och kollat på film. Ska vila resten av veckan för på måndag börjar mitt schema. 
 
Fast imorgon bli det kanske inte jättemycket vila, ska på 80-årskalas hos lilla farmor :)
 
Men jag var i alla fall hyfsat frisk i helgen och det var ju bra. Fast kanske råkade smitta en och annan... :( (Förlåt!)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Inte förlåt. Jag blev inte så smittad, men det hade ändå inte gjort något. Kunde nog ha gått till tandis idag dessutom, men bokade ju om. Fail!

Krya på dig! :*

2012-07-10 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0