Bra dagar

Torsdagen och fredagen var himla bra dagar. Speciellt torsdagen. 
 
Jag och Louise var först hemma och spelade kubb. Det var mulet på morgonen med sen blev det soligare och soligare. Vi bestämde oss för att packa ner matsäck och åka till stranden. Vi cyklade ner till Hällarna och var där ett par timmar eller så. Badade! Kallt var det, men det var najs ändå. Skönt efterår :) Sen åkte vi in till stan och spelade minigolf. Vi var kassa båda två, men jag vann ändå med typ 30 poäng. Åkte in till stan och köpte glass och satt på en bänk i solen. Najjjjjjs.
 
Igår var det fint redan på morgonen, även om det blåste en del. Vid strax efter tio var vi på väg till Brunnsvik. Badade där med men sen blev det mer och mer molningt så vi cyklade hem igen. Men det var en bra dag det med. 
 
På kvällen var det OS-invigningen. Jag hade tänkt se typ en timme och sen sova eftersom jag skulle börja jobba klockan åtta idag. Men jag blev kvar framför tvn ända till kvart i två. Var rätt död imorse, haha.
 
Idag skulle det vara 24 grader och sol. Men när jag drog upp persiennerna imorse var det grått och regnigt. Jag som hade sett fram emot att ligga på en filt i solen på gäsmattan och läsa efter jobbet idag. Jaja, det får bli en annan dag. Kollar på OS istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0