Trysil!

Var som sagt i Trysil igår! Det var hur bra som helst!

I fredags kväll satt jag och pratade i telefon i två timmar. När jag väl kom i säng vid tolv sov jag jättedåligt och klockan ringde sen 04.30, haha. Lite fail. På bussen befann jag mig väl nånstans mellan att sova och vara vaken. När vi sen kom fram blev man pigg när man väl kom ut i backarna!

Efter att vi fikat drog vi iväg upp på toppen och det var helt underbart! Man kom liksom ovanför molnen (det var mulet annars hela dagen)! Helt underbart vackert var det! :) Och fina backar var det, även om vissa var lite isiga och så. När vi sedan var inne och åt lunch kom tröttheten, helt plötsligt, haha. Men efteråt åkte vi ett par åk till i alla fall.

På bussen hem sen försökte jag hålla mig vaken hela vägen så att jag skulle kunna somna sen när vi kom hem. Lyckades med det. Vi kollade på nån Jönssonligan-film och sen lyssnade jag på musik. När vi kom hem kände jag mig som en zombie, haha. Åt mat, duschade och stupade i säng. Men en underbar dag var det! :D

Bilder (inte så bra för jag hade bara kass mobilkamera med mig, haha. När det är så här vackert och så fint ljus som det var vill man bara ta fram systemkameran och fota, men ja... haha):

Ovanför molnen. Så himla vackert!



Syns lite dåligt, men man ser andra fjäll borta i horisonten :)


Pappa och Louise. (Och de är så himla roliga, kan liksom inte ha tråkigt med dem, haha!)


Fjäll + skidåkning = ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0