Torsdag

Hej och hallå!

Blev ganska mycket flum idag med på praktiken. Jag och en till som är praktikant jobbade tillsammans nästan hela dagen idag, vi var båda jättetrötta så på eftermiddagen blev det ganska flummigt, haha.

Snygga jobbkläder ^^

När jag kom hem var jag både trött och hungrig. Gjorde iordning en macka och slängde mig på soffan med min bok ^^ Rätt nice ändå! Ska bli otrooooligt skönt med helg imorgon. Har saknat att längta efter helgen. Det är liksom lite svårt när alla dagar, vardagar som helger, är likadana :/ (Fast i och för sig ska vi städa i helgen, inte lika kul, haha)

Och idag åkte Lisa de långa milen mot Berlin med brorsorna. Lyllo... ;) Saknar stan lite, tyyyp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0