Lite deppig

Jag känner mig trött hela tiden. Skulle nog behöva sova ikapp en del, men vaknar tidigt varenda dag ändå. Att jag var uppe till tolv igår fast jag skulle upp sju idag gjorde ju inte saken bättre.
 
Jag har även en stor svart klump i bröstet som det står saknad på. Försöker tänka positivt, men det är svårt.
 
Blir lite ledsen när jag tänker på att sommaren snart är slut också. Snart blir det höst och mörker. Lite mysigt i och för sig, men deppigt också. Ännu deppigare blir det att sitta här och söka jobb. Sååå trökigt!
 
Innan jag åker hem idag ska jag förbi där jag ska ha praktik. Vet inte än om jag bara ska dit och presentera mig eller om jag ska börja nu den här veckan. I vilket fall som helst MÅSTE jag vara ledig torsdag och fredag nästa vecka. Annars dör jag... Vill helst vara ledig torsdag och fredag den här veckan också...
 
Vädret gör det inte bättre heller. Och imorgon ska det bli 13 grader och regn. Vi som skulle åka till Säfsen då!
 
Lite positivt nu: Idag ska jag och Louise kolla på en rolig grej. Återkommer om det blir något av, vilket jag verkligen hoppas på! :)
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marcus

<3

2012-08-20 @ 13:25:10
Postat av: Malin

Marcus, du är bäst! Vi hörs ikväll! <3

2012-08-20 @ 15:56:41
Postat av: mor

Tänk, det blev ju en bra dag idag.

2012-08-21 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0