Stan

Haft en trevlig eftermiddag på stan idag med Louise och Lisa. Jag cyklade till stan och mötte upp Lisa och vi gick till Hemköp och köpte en citron. Sen var vi på Ljung & Co. och kikade lite och på Lindex och kollade på små jättesöta barnkläder, hihi :) När Louise hade slutat jobbet gick vi och mötte henne och sen gick vi till Engel och fikade. Kladdkaka (såklart). Skulle hem vid fem. Louise och Lisa tog bilen men jag var ju tvungen att cykla. Halvförkyld, motvind, uppför och småregnigt, haha. Blev ju lite avis på de andra som tog bilen. Och sen blev jag ju omkörd också på vägen hem :P

Nu sitter jag och lyssnar på 999 och laddar för onsdag! ;) Fast nu är det ju dags för hockey. Jag tror Skellefteå vinner alltihop, Brynäs har fått hybris ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0