Påskdagen

Jag hade tänkt visa lite bilder som jag tog igår, men har inte fört över dem till datorn än. Just nu håller jag på att spara alla mina bilder som jag har på datorn till min externa hårddisk. Kände att det var på tiden innan hela datorn kraschar (som Louises gjorde nyligen (eller den kraschade inte, men ändå)), haha. Vet inte varför jag inte gjort det tidigare?! :O I alla fall vill jag inte ladda över nya bilder till datorn under tiden för då failar det väl säkert xD

Funderar på att ta en promenad nu under tiden. Mamma sa att det var lite varmare ute idag så kanske ska passa på då. Igår och i fredags var det ju iskallt ute! :S Och ikväll kommer ett par av mammas och pappas vänner hit på middag, så passar väl kanske bra att ta en promenad nu och sen duscha och ta på sig lite finare kläder och inte sitta i en gammal fleecetröja xD Japp, så får det bli.

Bilder och så kommer senare i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0