Jag saknar dig, jag saknar dig!

Igår började jag läsa Jag saknar dig, jag saknar dig!.

Boken börjar "Nu är det april månad..." Passar ju bra :P

Imorse när jag läste dog Cilla. (Det kan jag avslöja för det står både på baksidan av boken och på första sidan att hon kommer att göra det ^^) Usch, så hemskt och jag tänker på när jag såg filmen och hur jag grät, haha. Cilla, dö inte!! 

En sak jag kände igen mig i som jag läste igår: "På rummet är det alltid något band eller någon skiva som går. Texterna kan de utantill, och sjunger frejdigt med. Ber man någon av dem sjunga solo blir det nobben. Jag kan inte sjunga heter det då." Jösses vad jag känner igen mig i det ;)

En fin dikt som Cilla skrivit:
"Jag vill vara en tår,
födas vid ditt öga
färdas längs din kind
dö vid dina läppar."


Nu ska jag se hockey!
"Jag vill vara en tår,
födas vid ditt öga
färdas längs din kind
dö vid dina läppar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0