120424

Var trevligt och intressant att lyssna på presskonferensen, men blev lite segt efter ett tag. Blev dock lite deppig när någon frågade om de tänkte lägga av. Folk borde inte få fråga det, jag blir jättedeppig bara av att tänka på det. Den dagen... Det blir ingen rolig dag... :(

Var i alla fall trevligt hos farmor. Fast jag åt både för mycket och för fort. Övermätt och illamående! Och efter det fick vi glasstårta också :O Sen var vi på stan. Louise hade stora plånboken framme idag. I den här lilla stan?! :O Haha. När vi gick till bilen kom världens störtskur och hagel och jag blev genomblöt för andra gången idag. Och på Valhallavägen på vägen hem öppnades himlen och det vräkte ner hagel. Det var inga små hagelkulor heller :O "En plötslig hagelstorm" skulle man kunna kalla det...

Dagen kan väl sammanfattas med följande ord:
KENT (typ det enda jag har tänkt på idag^^)
Övermätt
Blöt

Typ.

Hade det varit sommar hade det kunnat se ut så här utanför mitt rum. Sol och regn om vartannat. Nu är det dock inte lika grönt ute :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0