Sommarens sista suck

Idag är jag så sjukt seg! Men jag har varit ute och jobbat i trädgården ändå. Klippt lite buskar, rensat bort det sista från landet, klippt gräset... Och suttit på balkongen. Det blev förmodligen sista gången vi åt mat ute idag också. Sommaren är nog över på riktigt för i år, imorgon ska det bli regn...

Igår var awesome! Jag och Lisa var som sagt vid predikstolen och fotade. På vägen dit såg vi fem stycker tjädrar, varav en tupp! Så jävla coolt! Jag har aldrig sett en tjäder förut, i alla fall inte en tupp! Stooor var den! Och sen på vägen tillbaka såg vi två till.

Jag tror att det blev en del bra bilder. Jag har inte lagt in dem i datorn än, utan bara kollat på dem i kameran, men det såg fint ut! Det var i alla fall helt underbart att vara där. Inte ett moln på himlen, över 20 grader, total tystnad, inte en vindpust, bästa vän, kameror, underbar utsikt och så pannkakor, kanelbullar och annat gott.

Senare på kvällen lagade vi middag tillsammans och åt den också :P Tacos blev det :D Sen blev det lite party dåda! Och sen utgång till Underbar. Jag tror aldrig det har varit så mycket folk där som det var igår! Det var najs. Jag kom väl hem vid två inatt typ. Trodde jag skulle sova jättelänge idag med tanke på att jag gick upp halv åtta igår och la mig efter två, men när jag vaknade imorse var klockan inte ens nio! Hallå!? Fail typ. Kunde inte somna om :( Därför jag mer eller mindre varit zombie idag xD

Sister och jag för typ ett år sen ♥

(Rubriken snodd från en talangtävling som ägde rum i Eskilstuna 1991 och som ett visst band, som då hette Jones & Giftet, var med i... ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0