I´m busy, so busy

Idag på förmiddagen har jag varit på jobbcoachmöte. Skulle åka buss ner på stan. När jag klev på bussen var mitt busskort slut, men busschauffören kunde inte fylla på det. Tydligen var mitt kort för gammalt. Jo, det var visst ett tag sen jag åkte buss i den här stan xD Jag räknade i alla fall ut att mitt kort är 11 år gammalt eller nåt sånt. Vi vilket fall var han snäll så jag fick åka gratis :) När jag kom till stan gick jag till resecentrum och fixade ett nytt kort, sen gick jag till farmor och tog in hennes post innan jag gick på möte. Efteråt gick jag hem och kom precis innanför dörren, typ.

Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag vila ett tag. Har inte sovit så många timmar inatt och jag och Denise ska ut ikväll :P Men det går nog bra. Sen har jag en del andra saker att fixa med idag också. Ska dammsuga, gör arent på toa, duscha.... Har nog fullt upp resten av dagen också.

Förra helgen

(Rubriken från Miss Li´s Why should I conquer the world)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0