Hänt sedan sist

Om ni varit oroliga för att jag inte skrivit på ett tag behöver ni inte vara det längre. Jag har inte försvunnit eller så. Jag har bara inte haft den minsta lust att sitta vid datorn. Har knappt tittat åt den sedan i söndags och än mindre haft den påslagen. Det har faktiskt varit riktigt skönt att ha varit "fri" från den. Men nu är jag tillbaka... Har en del saker som jag måste göra idag, så jag hade inget val, haha.

De senaste dagarna har jag egentligen bara gjort en sak. Jag har suttit framför ett pussel. Det är i stort sett utlagt nu, men lite kvar är det. Det är så himla skönt att sitta där. Det enda man tänker på är bitarna! I måndags kväll var jag och mamma ute och gick också och sen bastade vi :)

Idag ska jag ner till Lisa efter lunch. Ska hjälpa henne med en fotouppgift. Kulkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0