Lista

För att få tiden att gå tills jag kan hämta tvätten och gå och lägga mig...

1. Fullständigt namn? - Malin Monica Tuveson
2. Exakt ålder? - 20 år och 11 månader och ca 4,5 timmar haha
3. Vart bor du? - Karlstad och Ludvika typ typ.
4. Bor tillsammans med? I Karlstad själv, i Ludvika med mor och far (och i sommar syster också :D)
5. Husdjur? - Nej
6. Färg på ditt hus? - Karlstad: Beige (stavning?) tegel. Ludvika: Vitt tegel höhö
7. När är du född? - 26 juni 1990
8. Klass? - ?
9. Vilket år tar du studenten? - 2009
10. Något jobb? - nää.....
11. När ska du sova ikväll? - snart
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? - tror icke det
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - mackor, pasta & tomatsås, korv & ägg, äpple, choklad
17. Dagens klädsel? - jeans, t-shirt, kofta
19. Dagens sötnos? - Sofia :)
20. Dagens roligaste? - Nåt skämt säkert ^^
21. Har du många vänner? - lagom många :)
23. Vem kramade du senast? - mamma tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - min kära mor :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Lisa. Privata saker ^^ mohaha


FAVORIT:
31. Film? - vet inte :O
32. Låt? - många, men mest mannen i den vita hatten ♥ 
33. Mat? - grillat :D
34. Dryck? - mjölk
37. Stad? - London!
38. Land? - Italien och Sverige :)
39. Ämne i skolan? - .
40. År? - 2008


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Lisa hihi
43. Gången du spydde? - när jag var 13
44. Gången du grät? - igår
45. Pizzan du åt? - hemmagjord i söndags tror jag det var
46. Gången du var i Göteborg? - I somras
47. Gången du var i Stockholm? - i november
50. Personen som såg dig gråta? - vet inte

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart tror jag
52. Hund eller katt? - hund tror jag
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - inget
55. Singel eller upptagen? - orka samma fråga igen!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
59. Big brother eller Paradise hotel? -  inget
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad såklart!
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - inget (känns som jag svarar "inget" på alla frågor :O)
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - Leva ("jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö"... det stämmer faktiskt!)



ANTAL:
70. Personer du älskar? - en del
71. Personer du hatar? - ogillar en del
72. Personer som sagt jag älskar dig? - en del
74. Glassar du ätit på en dag? - tre?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Peace & Love 2010, Storsjöyran 2010, ska på Where the action is i sommar (33 dagar kvar!)
76. Gånger du haft minnesluckor? - ingen vad jag minns...
77. Piercingar har du? - noll
78. Personer du saknar just nu? - några
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en (på riktigt iaf)


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - höhö
81. Ska du träffa imorgon? -  vet inte, beror på vad som händer, har inte planerat nåt
82. Sjöng du senast för? - för mig själv i bilen igår <3 hihi
83. Hade du senast en msn konversation med? - mamma
84. Spelade du tv-spel med senast? - Lisa och Lousie, men det är typ tre år sen eller nå
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - ööh?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - finns säkert nån
87. Förtjänar att dö? - Ingen




VAD:
90. Gör dig glad? - vänner, familj, musik
91. Gör dig ledsen? - saknad och... saknad mest tror jag :(
92. Vad vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - tentaplugga
94. Vill du ha nu? - sommarlov
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en del saker :)
96. Längtar du till? - 10 juni (efter tentan; sommarlov!!!), 28 juni!
97. Tycker du om dina betyg? - Japp
98. Ångrar du i ditt liv? - en del
99. Är det bästa som har hänt dig? - svårtaste frågan. Jag vet inte! Livet kanske :P


Kommentarer
Postat av: Marie

Hittade din blogg för att du kommenterat på kentbloggen. Sen gick jag in här och såg att du även är från Karlstad. Fan va kul!

Ha det bra.

2011-05-28 @ 19:38:32
URL: http://mariebj.devote.se
Postat av: marie igen

Snor denna listan också förresten.

2011-05-28 @ 19:39:25
URL: http://mariebj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0