Hej!

Dagens skola är slut, vi ska fortsätta imorgon. Fast jag måste plugga lite mer ändå. Måste läsa igenom det vi gjort och så. Och det har jag inte gjort än... Men jag tänker skylla på att syster ringde precis när jag skulle börja och innan jag kom på att jag skulle göra det så satte jag på en skiva. Måste lyssna klart på den först :P

Ikväll ska jag mobba Eurovision xD Det finns typ inte en enda låt som är bra liksom. Men måste titta bara för att liksom :P Haha.

Inatt kommer mamma och pappa hem också. Det har ju varit jordbävning i Spanien i veckan (på fastlandet då som tur är, mor och far är på Mallorca) och vulkanutbrott på Sicilien... :O Gud. Jordens undergång är nära? Haha.

Nu ska jag äta macka, har inte ätit nån lunch än xD


Bjuder på den xD Från nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0