Dålig dag...

Ingen bra dag idag.

Igår kväll kunde jag inte somna, gjorde det kanske halv två. När klockan ringde klockan sex ville jag inget annat än somna om. Dessutom var det jättekallt utanför täcket. Men jag gick upp ändå och gick till skolan. När jag kom hem lyssnade jag på massa Kent. Kände igen mig i varenda textrad i varenda låt idag. Då är det ju inte så bra alltså... När jag var ute och sprang kändes det som mitt huvud skulle sprängas av alla tankar (kan i och för sig ha berott på värmen också). Sen duschade jag jättevarmt och jättelänge för att alla tankar skulle rinna av, men det hjälpte inte så mycket. Sen satte jag mig ute i solen en stund. Det var nog det bästa med denna dag, även om jag pluggade samtidigt och dessutom råkade bränna mig lite...

Usch, hoppas mogondagen blir bättre. Har i alla fall sovmorgon till elva så jag får sova lääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0