Onsdag

Hej!

Jag kom precis på att det är två år sedan vi var i Sestriere nu den här veckan. Det var på sportlovet 2009. Så himla underbart det var! :)

 

Idag är det lite guldyra också! Charlotte Kalla och Ida Ingemarsdotter tog guld i sprintstafetten. Så kul! :)

Lyssnar just nu på VinterNoll2 med Kent. Den får mig att tänka på veckan i Samfalla i somras, haha, lite otippat kanske. Men vi lyssnade på den i bilen då :P Underbart!

Nu har jag tagit det lugnt sen jag kom hem från skolan, men nu ska jag laga mat och sen (seg)plugga.

Jag vill att det ska bli sol. Typ alla säger att det är så soligt och fint väder, men här är det helgrått och det har varit typ dimma hela dagen idag :(

Imorgon är vi lediga. Ska bli skönt, fast jag måste plugga massor ändå. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0