Midsommar

Idag har jag arbetat en massa i trädgården. Att rensa ogräs och lyssna på musik är rätt bra terapi ju! Rycka upp alla fula ogräs med rötterna! Haha. Men det bästa hittills idag var när jag för ett tag sen stängde in mig på rumet och satte på Kents En Plats I Solen på högsta volym ♥ Är lite beroende...

 

Snart blir det dock lite födelsedagsfirande en dag i förskott (jobbar imorgon) med släkten. Eller ja, farmor kommer hit :P Och Lisa, fast hon räknas typ också som släkt. Lillsyrran :D

 

Midsommar igår var trevligt. Var hemma hos en kompis till mamma och pappa. Massa folk var där! 39 st tror jag:P Vi gjorde väl vad man brukar göra på midsommar: Åt tårta, drack jordgubbssaft, plockade blommor, gjorde midsommarstång, dansade, grillade, åt jättegod mat, spelade kubb, satt vid brasa, sjöng.

 

Kubb var roligt. Det var jag, Louise och Rebecka mor Lisa, Alex och Elin. Vi vann, eftersom de andra fick hybris xD Resten av kvällen satt vi vid en brasa och luktade ganska mycket rök efter det. Men det var bättre än knotten i alla fall, och rätt mysigt. Åkte dock hem ganska tidigt. La mig tidigare än jag gjort nästan nån dag tidigare i veckan xD

"Det finns nåt där som bara måste bli sagt, jag tänker på dig... ibland"

(Har inga bilder från igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0