The weekend

Jag är glad att jag åkte hem i helgen, för det har varit riktigt trevligt hemma!

I lördags var jag och Lisa ute och gick på eftermiddagen, i solen. Vi gick runt Knutsbotjärn och var även ut på isen en stund, klättrade upp på en stor snöhög och var allmänt flum. När vi kom hem till Lisa fikade vi, pysslade (!) och flummade ännu mer :) Sen fick jag skjuts hem och det var ju najs. På kvällen åkte jag, mamma och pappa hem till min moster, morbror och kusiner och spelade kort. Vi spelade plump och det var ganska svårt att spela på sex personer! Jag kom näst sist xD Sen fikade vi och vek papperssvalor :P Myskväll!! Bästa dagen på länge!

Igår pluggade jag hela förmiddagen och på eftermiddagen skulle jag och Lisa gå och träna. Vi var både jättetaggade och vi hade äntligen kommit oss för att gå dit. Vad händer då? Jo det sitter en lapp: "Bodystep söndag 30/1 inställt pga sjukdom". Gissa om vi blev arga!! :P Men vi gick en lång promenad istället, precis som i lördags. Det var najs, fast kallt. Och drygt att bära på påsen med träningsskorna och vattenflaska, haha. På kvällen skypade vi med Louise i två timmar och sen kom Lisa upp till oss. Vi kollade på Solsidan och hon provade mina balskor, som hon också lånade hem :D Sen satt vi i mitt rum och lyssnade på musik och pratade längelänge ♥

Idag gick jag upp jättetidigt, strax efter fem och åkte med tåget till Karlstad. Sen har jag varit i skolan hela dagen, fram till klockan tre. Inte min dag idag kan jag säga. Men föreläsningarna gick fint och jag är glad att jag hållt på med bokföring på gymnasiet, annars skulle jag inte fatta nånting xD Går fort fram ju :O Innan jag gick hem var jag förbi till kursadministratören och frågade om hon hade lyckats få in mig i första gruppen på torsdag (måste vara med där, annars hinner jag inte hem) och det hade hon :) Så nu är det fritt fram att dra till Piteå på fredag!! :D När jag kom hem packade jag upp och bytte bläckpatron i skrivaren, skrev ut massa papper och batalde räkningar.

Nu ska jag snart laga mat! HUNGRIG!!

Några bilder från i lördags:


Lisa på Knutsbotjärns is i solnedgången :) (Knak knak...:S haha)



Vass



Ett hjärta till Lisa för att hon är bäst och till Louise för att jag saknar henne jättemycket och för att hon är så cool!



Min och Lisas pysselhörna :D


(Alla bilder tagna med mobilen, därför det är så kass kvalitet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0