Helgen

Nu är jag tillbaka i Karlstad och sitter och tar det lugnt. Har varit vaken sen strax efter fem imorse, så jag orkar inte göra så mycket :P Men om ett par timmar ska jag till skolan, ny kurs börjar idag. Både kul och jobbigt... :/

I helgen var jag som sagt i Säfsen och åkte skidor. Det var himla kul. Slippa tänka på en massa dryga saker. Saknar det lite redan. Faktiskt.

Fredag:

  • Körde till Säfsen.
  • Mötte en dalatrafikbuss i Molkom :O Ööööhh..??
  • Myste i stugan på kvällen.
  • Åt god mat :D

Lördag:

  • Åkte 13 km skidor, varav 2 km nonstop nerförsbacke. Woho! Det var skoj!!
  • Fikade
  • Spelade kort med Sofia i stugan medan de vuxna åkte lite mer skidor.
  • Kollade på skidskytte på tv.
  • Gick till affären och handlade mjölk och godis :P
  • Åt god mat igen.
  • Kollade på handboll och P3 Guldgalan.

Söndag:

  • Upptäckte att det inte är så smart att vakna högst upp i en våningsäng med världens träningsvärk. Höll inte på att komma ner!
  • Städade stugan.
  • Åkte slalom i Säfsen. Drygt väder. Först typ duggregn eller vad det var, sen snöade det jättemycket :O
  • Åt lunch på restaurangen.
  • Åkte hem. Försökte hålla mig vaken hela vägen men misslyckades.
  • Kom hem och duschade.
  • Somnade nästan på soffan.
  • Åt mat, kollade på handboll, packade, gjorde i ordning frukost till idag, kollade på Solsidan och Morden i Midsomer.




Mysig stuga :)



Alla minus mamma



Alla som åkte slalom minus mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0