Snöigt

Helluuu!

Nu har jag lämnat in den där uppgiften!

Tidigt imorse åkte övriga familjen upp till Piteå. Mamma och pappa kommer hem på söndag kväll, men inte Louise. Hon blir kvar där uppe i norr! Tur att det finns telefon och internet!!!

Jag har idag pluggat och kollat på skidor (Tour de Ski). Jag hann bara se herrarnas lopp idag för sen kom Denise hit. Vi åkte ner på stan och fikade. Vi valde ju verkligen rätt dag med tanke på vädret. Gick knappt att ta sig upp för våran backe med bilen eftersom det inte är plogat :S När jag kom hem vid fyra gick jag ut och skottade hela uppfarten som var täckt av 1,5 dm snö ungefär. Det kändes som att det tog hundra år och när jag kom in var jag genomsvettig. Kändes som jag hade varit på ett jobbigt träningspass! Haha. Hoppas att det inte snöar mer innan mamma och pappa kommer hem för jag tror inte jag klarar av att köra med snöskyffeln högre upp på de där högarna längre. De är ju flera meter höga nu! Typ i alla fall.

Nu ska jag kolla lite bloggar och facebook innan det blir middag och sen ska jag nog börja med det andra pusslet jag fick i julklapp :)


Jag och Denise på juldagen ♥

Ps. Marcus Hellner är söt! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0