Nöjd

Oj, vad jag har skrivit idag! Jag har ägnat de senaste timmarna åt att skriva på examinationsuppgiften/hemtentan i stress-kursen. Jag är inte klar, men har inte mycket kvar att göra nu. Hoppas bara jag hinner få böckerna innan den ska in om en vecka så jag kan lägga till lite källor från dem också, haha. Sen är den nog klar... Och jag började idag! Hej och hå vad det går! Hade väl lite hjälp av gruppuppgiften också, men ändå (den vi hade redovisning på igår).

Jag har också tränat lite till redovisningen imorgon. Det får gå som det går helt enkelt. Jag tog en promenad till affären på förmiddagen och handlade grejer till tacos plus godis så det ska jag njuta av imorgon kväll, framför På spåret, typ. (Är det ett tecken på att man börjar bli gammal och man tycker På spåret är bra? Fast i så fall har jag nog varit gammal i typ 10 år förresten, haha xD) Tacos och godis blir i alla fall en bra belöning (eller uppmuntran) efter redovisningen :)

Efter promenaden satte jag ihop ett "styrketräningsprogram" åt mig själv som jag sedan körde. Förut tränade jag ju core varje måndag (och Step varje onsdag) och jag känner att jag mår sämre nu än vad jag gjorde då. Så ska väl försöka köra det ett par gånger i veckan nu då. Det är typ övningar som varit med på coren, jobbigt och bra haha :)

Åh, jag är så himla nöjd med den här dagen. Har fått så mycket bra gjort! Heja mig! :D

Nu är det snart matlagningsdags igen! Ska värma korvstroganoff som jag tog upp ur frysen och som Louise lagade i höstas. Mums! :)


Romme förra veckan. Så himla fint!

Kommentarer
Postat av: Lisa

GÖTT! (Y) :) <3

2011-01-13 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0