Mitt 2010

Jag tänkte göra en sån här lista som alla andra gjort om 2010 innan jag går och lägger mig.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige (!), England (London ♥) och Danmark (Köpenhamn)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4/6, 1/7, 12/7, 30/7, 10/9, 11/9, 12/9, 1/11, 19/11

8. Vad var din största framgång 2010?
Oj, jag vet inte. Kanske att jag lyckats se många himla bra konserter :P

9. Största misstaget?
Vet inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Så ofta som jag har varit förkyld i år har jag nog aldrig varit (med undantag för när man var liten kanske...)

11. Bästa köpet?
Hmm, flygbiljett till London kanske? Älskar staden! Och Muse-biljetten såklart! 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familj och vänner ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Robyn – Dancing On My Own, Kent – Gamla Ullevi, Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte. Njutit mer av de bra sakerna kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på en viss person? Suttit vid datorn mindre hade ju också varit bra...

18. Hur ska du tillbringa julen?
Firede jul hemma med familjen ♥

 

19. Blev du kär under 2010?
Nej.

20. Favorittidnining?
Har inte läst så många tidningar förutom DD ^^ Men Veckorevyn och Solo är väl bra :P

21. Favoritprogram på TV?
Solsidan kanske (eller var det 2009?), Life

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har läst många bra, men Den långa flykten var riktigt bra! (Ja, det är kaninboken^^)

24. Största musikaliska upptäckten?
Johnossi tror jag :)

25. Något du önskade dig och fick?
Ja.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

27. Årets bästa film?
Vet inte :O

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var i sommarstugan med Louise och Lisa. Metade i soluppgången, åkte båt och njöt av att vara med bästa vänner!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

30. Vad fick dig att må bra?
Vänner, musik och Kent


Jag och syster i Köpenhamn i våras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0