Dröm

Natten till igår hade jag en jättestressig dröm! Jag drömde att jag skulle på studentbalen. Samma dag när jag satt och åt lunch kom jag på att jag hade glömt gå till frisören som jag hade tid hos på förmiddagen. Jag körde dit och fick "extratid" efter att alla andra som också skulle dit var klara. Och till slut fick jag min frisyr gjord. Men jag kunde inte få den jag tänkt från början för den skulle ta för lång tid att göra. En stund senare var jag färdig och hade väl typ tre flaskor med sprej i håret. Klockan var halv fyra och alla som skulle på balen skulle samlas klockan tre och jag hade varken sminkat mig eller satt på mig klänningen. När jag skulle skynda hem för att fixa det startade inte bilen...

Jag vaknade vid halv nio och sen kunde jag inte somna om... Haha, dryg dröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0