Du spelar för mitt lag, ett proffs på rätt position

Mitt liv enligt Kent
Använd enbart låttitlar av en artist.

Är du man eller kvinna?: Bianca
Beskriv dig själv: På drift?
Hur du känner dig: Ensammast i Sverige
Beskriv stället där du bor: 10 minuter (för mig själv)
Platsen du skulle resa till om du kunde åka vart du ville: Flen/Paris (Alternativt Berlin)
Hur du helst transporterar dig: Passagerare
Din bästa vän är: Beskyddaren
Du och dina bästa vänner är: Idioter
Hur är vädret?: Celsius
Favorit-tid på dagen: Varje gång du möter min blick
Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Om du var här
Hur är livet enligt dig?: Det finns inga ord
Din rädsla: Insekter
Ditt bästa råd: Krossa allt
Tanke för dagen: Önskar att någon...
Hur du skulle vilja dö: Sjukhus
Din själs nuvarande tillstånd: Jag vill inte vara rädd
Ditt motto: Ärlighet Respekt Kärlek (Alternativt Det kanske kommer en förändring)
Vad du är sugen på just nu: Socker


Kommentarer
Postat av: järnspöken

åh. får jag sno den?

2011-02-17 @ 00:30:28
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0