Tenta imorgon

Imorgon har jag bokföringstenta. Lycka till till mig! Det känns ganska bra. Känns som att jag kan det! Och jag har dessutom tränat på gamla tentor och det var inga problem :) Så därför har jag inte så mycket att göra. Har läst till marknadsföringen också, men vill inte göra för mycket, så jag "tappar" bokförningen eller hur jag ska förklara :P Så jag har gjort lite listor haha. Imorgon ska jag träna på sista uppgiften som lite uppvärming, tentan börjar inte förren 15.15...

Hmm intressant inlägg detta... xD Har inte hänt nånting intressant idag. Har mest varit rastlös. Gick i skolan mellan ett och tre och annars har jag pluggat lite, läst bok, lyssnat på radio, suttit vid datorn...

Något som är bra är att jag är ledig på fredag! Då ska jag ha storstädning! Det behövs kan man säga! Får ju dessutom besök i helgen, så städning, ja... det behövs helt enkelt ^^ Vet inte vart allt damm kommer ifrån?? :O

Kent – Team building

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi roliiigt! Och blogg.se är fail förresten för namnet försvinner ju typ alltid när man ska kommentera, drygt!

Lycka till imorrn min duktiga sötnos :D

2011-02-09 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0