Lördag

Hej allihopa!

Har ni haft en bra dag?

Min har varit helt okej. Jag var på stan på förmiddagen, sen gick jag hem. Det tog sin lilla tid och jag höll på att förfrysa mina stackars fingrar (hade inte tillräckligt varma vantar tydligen). Men det var rätt skönt med en lång promenad. När jag kom hem satte jag mig på sängen där solen lyste in och "solade". Varmt och skönt! Sen gräddade jag pannkakor och kollade på skidskytte medan jag åt. Nu på eftermiddagen har jag fixat med CV (men hittar ingen fin, normal bild på mig! Hur svårt kan det va?), personligt brev och letat sommarjobb. Så himla tråkigt, haha. Ska nog söka lite imorgon tror jag.

Ikväll blir det film! (INTE Melodifestivalen!!!xD)

Nu börjar snart damernas lopp i skidskyttet.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0