Chokladbollar

Jag har precis gjort chokladbollssemt! Den blev jättegod! Nu ska den gotta till sig ännu mer en stund innan jag ska göra små fina bollar av den^^ Fast nåt pärlsocker har jag inte, så jag får hitta på nåt annat kul. Jag har inte gjort chokladbollar på typ 100 år!

Idag i skolan bestämde vi en ny regel i våran grupp. Nämligen att vi ska fika mer. Kanske, kanske att mina gruppmedlemmar kan vänta sig något extra gott imorgon... ;)

När jag gjort klart bollarna ska jag nog smaka ett par och sen sova. Har varit uppe sen sex imorse efter inte jättemånga timmars sömn så jag är jättetrött.

Juppjupp, så är det!

Två dagar kvar tills jag får åka hem. Nio dagar tills jag får träffa syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0