Bra dag!

Idag har varit en mycket bra dag. Jag har varit ovanligt glad idag :)

Det är antagligen för att jag fick sova så länge inatt. Najs. Jag har varit i skolan hela dagen. Föreläsning på förmiddagen och jobbat med grupparbete på eftermiddagen. Fast efter ett tag pratade vi mest om annat, typ godis och spindlar, haha. Och så åt vi chokladbollar som jag hade med mig :D

När jag kom hem strax efter fyra pluggade jag och sen lagade och åt jag mat. Då kollade jag på nyheterna och fick reda på att Marcus Hellner tog guld i sprint och att Emil Jönsson tog brons. Då blev jag jätteglad :D Det gjorde min dag ännu lite bättre! Jag blir alltid glad när Sverige tar medajl i något. Och jag blir alltid glad av att se Marcus Hellner för han är så söt ^^ Jag var tvungen att kolla på loppet nyss och jag satt och log hela tiden. Så himla snyggt åkt!!

Se här:


Det roligaste är ju typ att lyssna på kommentatorerna xD Måste kolla på Sportnytt snart också. Kanske blir lite intervjuer och så :)

Jag har även pluggat lite marknadsföring nu på kvällen. Gått igenom och läst alla sammanfattningar i engelska boken. Drygt. Jag hatar engelska, men det känns skönt nu när det är gjort. Hoppas att något fastnade någonstans i mitt undermedvetna...

Imorgon ska jag åka hem till Ludvika. Ska bli skönt att komma hem. Har inte varit i Ludvika på evigheter! På lördag blir det antagligen Ljungåsen på förmiddagen. Blir skidåkning och sen tror jag vi ska grilla korv och så. Mys. På eftermiddagen kör jag upp mot Falun och hälsar på Karro! Himla kul! Eri ska tydligen dit också :) På söndag är det plugg som gäller för mig (och mamma :P). Jag hoppas hinna med Stepen också. Jag är så himla träningssugen, har inte tränat sen innan jul. Men jag glömmer mina träninsskor hemma hela tiden så jag har inte kunnat träna :( Men ska försöka komma ihåg att ta med dem hit på måndag. Men jag hoppas ändå att jag hinner med passet på söndag. Vi träna BodyStep från Les Mills. Mycket roligare ju!! :)

Nu ska jag facebooka lite, kolla på tv och sen sova. Imorgon blir det skatteregler hela dagen. Kuuuuul....

Kommentarer
Postat av: mor

se du, hoppas helgen blev skaplig iaf :) även om det inte blev någen körv och besök hos Carro. Fick du med dig träningsskorna eller ska vi ta med dom?

2011-02-28 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0