Torsdag

Jag har nyss varit och handlat. Igår kväll gick lampan i taket sönder, så jag tänkte handla idag istället för imorgon (som jag tänkt från början) för att kunna sätta i en ny lampa. Tror ni jag kom ihåg att köpa glödlampa då? NEJ! Gah! Stod till och med överst på inköpslistan... Aja, får väl fixa det i helgen då. Jag registrerade i alla fall ICA-kort idag, så nu ska här samlas poäng! ;)

Idag är det Hot spot dagen i skolan. Vad det är? Ja, jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig, men i alla fall skulle Blondinbella och Kristian Luuk vara här och prata. Inget som intresserade mig egentligen, men Sofia som var på Blondinbella i förmiddags sa att det var väldigt intressant. Man kanske skulle varit där ändå? Fast nä, var nog bättre att gå på föreläsningen!

Ikväll är det hockey. Färjestad kan vinna SM-guld ikväll. I Karlstad. Jag kollar, så klart.

Dagens vårtecken:
* Årets första cykeltur
* Såg en sädesärla!!
* Plockat massa tussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0