Håkan Hellström, Löfbergs Lila Arena, 22 april 2011

Som jag skrev tidigare var konserten i fredags en av de tre bästa jag någonsin varit på (jag har ju dock inte varit på så många, men ändå). De som också finns med på den topp 3-listan är Kent på Peace & Love i somras och Muse på Wembley i höstas.

Den bästa låten var Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. Men även Jag vet vilken dy hon varit i (som nog är min favorit-håkan-låt just nu) var något utöver det vanliga. Men alla låtar var verkligen bra!

Jag vet vilken dy hon varit i, gåshud....


Jag filmade även Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, men ljudkvaliteten på den blev jättedålig, vilket är synd eftersom det hände en kul grej under låten ;) Håkan sjöng en rad och sen var det meningen att publiken skulle sjunga nästa rad, men det blev inte riktigt så, så vi fick en lektion, haha :)

De låtar jag saknade mest var Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig (jobbigt att skriva!) och Nu kan du få mig så lätt.

 

Här är lite bilder på lilla söta Håkan! :)



 








Hurricane Gilbert!







Jag tyckte det var fint att han tackade och sa hejdå till alla framme vid scenkanten efter att konserten var slut också. Tyvärr lyckades vi inte fånga en ros dock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0