God put a smile upon my face

Externredovisningstentan idag gick nog bra tror jag :) Känns skönt. Och nu ska det bli väldigt najs med helg! Synd bara att Denise inte kan komma imorgon som det var tänkt. Istället ska jag vårstäda! Så roligt! Eller inte kul att städa, men kul efteråt för då blir det så fint. Jag ska sätta upp sommargardiner också, så då blir det extra bra ;)

Nu är jag trött och ganska hungrig, så jag ska nog äta middag snart. Det blir laxpaj som jag tog fram ur frysen igår. Mumsigt! Ikväll ska jag kolla på min Coldplay-dvd och äta godis! Skivan hackade rätt mycket förra gången jag kollade på den. Hoppas bara att det var damm eller nåt, för om det är repor på den blir jag ledsen!!

Coldplay – God Put A Smile Upon Your Face

Man kan ju inte börja ladda för konserten för tidigt. Ikväll ska jag glömma att det är hela tre månader kvar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0