Glad!

Vad glad man blev när man kom ut efter att vi slutat och det regnar ute! Är glad att jag passade på att handla när jag var ute igår så jag slipper göra det idag.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att logga in på kau.se. Resultaten från marknadsföringstentan kom nämligen in idag. Jag klarade det! Blev så himla glad. Känns jätteskönt att ha det avklarat! Så nu är jag glad trots regnet :)

Nu är det väl kanske dags att plugga lite. Gud så skoj. Jag är så himla trött. I förmiddags ville jag bara gå och lägga mig och sova igen. Jag tycker inte om att bara gå på eftermiddagarna i skolan. Hellre bara på förmiddagen i så fall.

Mot boken....


Nån random bild

Kommentarer
Postat av: mor

grattis ännu in del avklarad :), försöker läsa erat jobb men orkar inte igenom :(

2011-04-06 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0