Bra låtar :)

 

Här har vi en mycket fin sång av The Killers sångare Brandon Flowers som gör solokarriär. Typ. Låten är i alla fall första singeln från albumet som släpps imorgon(om jag inte minns fel?). :) Crossfire heter den. Me like :) (Och jag tror även Lisa blev glad nu va?;))

Sen tänkte jag lägga upp en låt som jag är lite smått beroende av just nu. Nämligen Dancing on my own med Robyn. Jag har aldrig gillat henne riktigt. Men den här låten tycker jag är underbar! Älskar texten (stämmer (eller stämde i alla fall) så bra!) och ja, allt annat också.



Imorgon är det plugg som gäller och lite planering inför resan! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe den upptäckte jag för länge sen sötis ;) Ska köpa skivan i London tror ja ^^ puss

2010-09-08 @ 11:59:27
Postat av: Malin

I knoooow ;) Skrev det nu bara för att skivan släpps nu :P De har ju spelat den massor på radion senaste tiden!

2010-09-08 @ 12:12:26
URL: http://malintuveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0