Kvällen :)

Vi var alltså på Nöjesfabriken igår kväll där det var välkomstfest! Jag åkte bussen ner. Överfull av mest folk från TURE som skrek och sjöng. Och där satt lilla jag, haha. Det var en tjej där också som under bussturen på en kvart hann drick två stora plastmuggar med vin. Herregud.

Vi var vid Nöjes redan vid halv nio, eftersom det troligen skulle bli världens kö senare och därmed svårt att komma in. Emilia sa att de tog in 2000 pers, och det var nog så mycket folk där också!

I alla fall. Vi började spela bowling. Jag, Emilia, Madeleine, Linda och Bea. Jag var kass. xD Till mitt försvar kan jag säga att det var väldigt svårt att spela i tajt kjol. Fast jag fick faktiskt en spärr! :)

Kan det bli snyggare? xD

Bea kör hårt :D


Bea och Emilia :)


Jag xD


Emilia och Linda :)

När vi hade spelat klart drog vi runt lite, dansade och kollade lite på Oskar Linnros som spelade, dansade ännu mer... Ja. Typ så :D


Mange Schmidt + massa folk :)


Patricia och Linnéa var glada :)


Emilia också ;D


Massa folk, och en lucia :O



Oskar Linnros :)


Vi halv två gick vi och ställde oss i kön för att hämta ut jackorna (sista bussen gick vid halv tre). Det gick snabbare än vi trodde och vi började gå in mot centrum (jag hade ont i fötterna då kan jag säga!). Vi gick till McDonalds och Emilia köpte mat. Sen gick vi till bussen. Det var sista och den var helt proppfull fastän de satte in en extra. Men vi kom hem i alla fall :)

Himla kul kväll! Tack alla inblandade!


Kommentarer
Postat av: Cata

ser trevligt ut:)

2010-09-04 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0