Tracks

Hej!

Jag sitter och äter choklad! Hihi :) Har precis diskat och så efter lunchen. Jag vaknade vid kvart i elva idag. Skönt att få sova, kom hem vid 3 inatt ;) På förmiddagen har jag varit ute och gått. Gick samma runda som förut på 1,5 timmar. Lyssnade på Tracks samtidigt. Jag kommer få problem med att rösta för det var hur många bra låtar som helst! Jag minns förra gången jag lyssnade på det samtidigt som jag gick. Det var i våras, typ mars tror jag, och jag gick ungefär samma runda då. Det var första gången som jag hörde Idioter med Kent :D Minns precis vad det var för väder, hur mycket snö det var kvar, sjukt :P Nu är det i alla fall ingen snö och det var riktigt varmt och skönt ute :) Till skillnad från i natt. Höll på att frysa ihjäl när vi gick omkring i stan ^^

Nu ska jag ladda över bilderna från igår till datorn och sen ska jag skriva lite mer om kvällen :)

Hörs och ses snart :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0