Toppendag!

Åh, jag var på så himla bra humör igår! Toppendag! :D Och jag hann med himla mycket också! Åkte buss, åkte tåg till Ludvika (som gick väldigt fort för en gångs skull, det brukar kännas som resan är hundra timmar lång, igår kändes det som en! (det är två och en halv egentligen)), åkte bil hem. Åt lunch och snackade strunt med syster. Spelade schack (xD) och lyssnade på massa bra musik. Gick promenad, träffade Lisa, pluggade, överraskade alla att jag redan va hemma (alla utom Louise trodde att jag skulle komma igår kväll och int på förmiddagen, det var himla skoj :D), åt middag, spelade schack igen :P Kollade på Idol. De var sjukt bra igår! Alla var verkligen bra och värda att gå vidare! Sen flummade jag och Louise, lyssnade på Dr Bombay och sånt typ xD

Jag älskar min syster mest!! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

svar: självklart skulle jag det :D ta kort på stenar alltså!

2010-09-29 @ 13:10:43
URL: http://isbjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0