Natten

Jag hade jättesvårt att somna igår! Jag låg som vanligt och läste en stund när jag hade gått och lagt mig. Tror att jag släckte vid kvart i tolv ungefär. En och en halv timme senare (det kändes som mycket mer!) hade jag fortfarande inte somnat, trots att jag var jättetrött. Jag letade fram min mp3 för att lyssna på lite musik, brukar bli lite sömnig då (om jag ligger i sängen och lyssnar alltså, inte annars:P). Satte på den och uppenbarligen hjälpte det, jag hann bara lyssna på ett par låtar innan jag somnade. Det "roliga" är att strax innan fyra inatt (två och en halv timme senare) vaknade jag till av någon anledning. Och musiken var fortfarande på. Så då stängde jag av den. Onödigt att lyssna när man ändå sover sig igenom alla bra låtar, tyckte jag :) En annan konstig sak som hände var att jag vaknade 07.59, en minut innan klockan satte igång radion. Det har hänt flera gånger nu. Så sent som förra veckan vaknade jag 07.58... Vad är det här? :P

Nu håller jag i alla fall på att tvätta. Gjorde det förra veckan också men tvättkorgen svämmar ju över fortare än man hinner tänka! Ska börja packa nu också! :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Det där med att vakna bara någon minut innan klockan ringer händer mig också ibland. Har flera gånger vaknat när det är typ 5 minuter eller mindre till den ska ringa. Gillar inte det. Tänker bara att nu är det snart dags att gå upp. Vill hellre sova och vakna av att den ringer. :)

2010-09-06 @ 12:41:50
URL: http://denisel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0