Godnatt

Snart dags att krypa till kojs :) Imorgon ska jag tvätta och börja packa för London :) Eller ja, det ska jag ju göra när jag kommer till Ludvika, men jag har ju alla kläder här så jag måste bestämma vad jag ska med mig :) Och förhoppningsvis kan jag hämta ut börckerna jag beställt imorgon. Det vore bra, för då kan jag börja plugga "på riktigt"... Är ju ganska skönt nu när jag har en anledning att inte göra det, men samtidigt blir man ju lite stressad över att man måste skjuta upp det. Men det löser sig nog.

Alltså, fan vad jag älskar Kent!!! De är helt jävla underbara! (Ursäkta språket, men hur ska jag annars säga det??) Å vad jag saknar 1 juli och 30 juli. Sommarens bästa dagar. Typ. ♥ (Och jag är medveten om att jag tjatar, ja... :/ )

 

Alltså detta inlägg blev konstigt, men nu får det vara så. Orkar inte tänka! :P

 

Godnatt alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0