Fotat hela eftermiddagen :)

Tjooohej!

Har haft en himla kul eftermiddag idag. Jag och Denise var ute (och inne) och fotade i typ tre timmar! Det var himla skoj! :D Vi var först ute i Hagge och fotade vid ån där och sen var vi här hemma hos mig. Resultatet kommer väl... nän gång :P Det beror på när Denise har lust och tid att fixa med bilderna ;)

Just nu spelas Muse på typ högsta volym ute i vardagsrummet ;) Kan inte riktigt lyssna på det jag vill för då hörs det inget ändå :P Men det göööör inget :D Haha. Ikväll blir det idol i alla fall. Tror jag. För mamma och pappa var iväg och köpte ny tv för ett par timmar sen. Så vi får väl se om det finns några högtalare och grejer, eller om pappa håller på och donar med det...

Imorgon ska jag och Louise äta lunch hos farmor och sen blir det tåg till Karlstad för min del.

Jag och Denise förra sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Denise

En bild finns redan i den mail. :) <3

2010-09-21 @ 22:40:13
URL: http://denisel.blogg.se/
Postat av: Denise

Btw, när jag fixat färdigt bilderna så kan jag, om du vill, fixa en ny header. Du får såklart välja bilder, färg och om du vill ha någon text. :)

Kan även hjälpa dig med designen på bloggen om det är något du vill ändra. ;)

2010-09-21 @ 22:44:02
URL: http://denisel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0