Fångarna på fortet

Fångarna på fortet är slut för den här gången. Jag har kollat på varenda program, haha. Jag tyckte att det var fel lag som vann finalen :(

Men jag minns när jag Louise och Lisa var små så brukade vi leka fångarna på fortet. Eller brukade och brukade, men vi gjorde det ibland i alla fall. Vi hade en nyckel till en kista som vi hade i hallen som var den nyckel som man skulle hitta (det var en sån där nyckel som sergammal ut, typ). Bland annat kommer jag ihåg att man skulle leta efter den uppe i Louises säng (hon hade loftsäng då, med stege och grejer, perfekt ju :P). Haha, det var tider det. Men jag skulle aldrig vilja vara med själv på riktigt. Jag är rädd för höjder och kryp och allt möjligt, så det är ingenting för mig, haha.

Nu ska jag snart sova!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Mowhaha jag vill vara med XD

2010-09-05 @ 15:22:43
URL: http://loist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0