Verkligen

Mitt favoritalbum med Kent är just nu deras andra, Verkligen, som kom ut 1996. Jag tycker att alla låtar är jättebra! Som första låt är Avtryck, som är min favoritlåt just nu :) Satte precis på skivan för att sömntutan Louise ska vakna ;) Hon somnar ju om hela tiden. Så passande då att skivans första rader är: "Somnar om och vaknar igen, som jag alltid gör" haha :)

Övriga låtar på albumet:

1. Avtryck
2. Kräm (så nära får igen gå)
3. Gravitation
4. Istället för ljud
5. 10 minuter (för mig själv)
6. En timme en minut
7. Indianer
8. Halka
9. Thinner
10. Vi kan väl vänta tills imorgon
Extra på box-versionen:
11. Saker man ser (demo version)
12. Alpha (demo version)
13. Din skugga (demo version)

Avtryck:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0