Lite bilder :)

Hej alla!

Lite seg uppdatering på sista tiden, jag har haft fullt upp!

I fredags kväll vare 20-årsfest här hemma. Det var skoj! Vänner var här, jag, Louise och Lisa spelade några låtar för dem och så :)

Igår spelade jag och Louise en massa och på eftermiddagen kom mammas moster med man på besök.  Vi fikade och sen åkte vi till min ingifta morbror som fyllde 50 på kalas. Det var också trevligt. Kom hem sent igår kväll.

Här kommer lite bilder!

Fredag:

Vänner ♥


Jag och Karro ^^


Jag och bästis :)


Fick en himla fin present av Denise och Eri. Ett album med bilder från bland annat gymnasietiden! :D ♥

 


Jag gillar såna här bilder från helt vanliga dagar! :) Första bilden sitter vi och pluggar rättskunskap, andra är på väg till naturkunskapen och tredje är en av alla miljoner gånger vi satt i biblioteket ^^

Lördag:

:)

 





Jag och Louise innan vi åkte iväg på 50-årskalas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0