Torsdag

Var ute och gick nyss. Flera minusgrader idag men det blåser inte så det var riktigt skönt ute :) Lite surt är det dock att det inte är någon snö. Har läst en del bloggar på förmiddagen och det verkar ju vara snö i hela Sverige utom här!? Jag har inte sett en enda snöflinga i år (okejdå, sen april typ), det är fusk! ;P 

Jag och Louise ska snart till fina farmor och äta lunch! Trevligt trevligt. Sen får vi väl se vad denna dag bjuder på. Lite plugg lär det nog bli... Och naturprogram på tv ikväll ;)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag tycker det är skönt att det inte är någon snö :)

Fast lite mysigt kanske det vore när jag tänker efter ;)

2010-10-21 @ 13:32:51
URL: http://pabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0