Städat

Hej alla!

Denna lördag blev jag väckt och uppjagad av mamma som sa att jag skulle städa typ hela huset. "Nåt måste du ju göra när du är hemma" sa hon. Så det har jag gjort nu. Eller hela övervåningen i alla fall. Jag har också hunnit med att skicka in en av uppgifterna och även sett att jag fick VG på den jag lämnade in förra helgen! Wiiie! ;)

Snart ska jag och Louise ta in posten och vattna hemma hos Lisa och sen ska vi ner och fika på stan. :)

Förresten så ligger Ismael med Kent tvåa på Tracks. Veckans raket! Tjohej :D ♥

Herrå på ett tag!

Kommentarer
Postat av: mor

du ska inte tro att du åker till ett vilohem :) nå måtta får det allt vara.

2010-10-26 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0