Kallt

Hejsan!

Idag hade jag klockan på 8.00 men vaknade visst inte förren klockan 10... Samma sak igår och i måndags. Oops.. Hehe. Har i alla fall pluggat på "förmiddagen" (när jag väl vaknat). Har precis varit ute och gått en sväng också. Det var iiiiskallt ute. Termometern visar på drygt en plusgrad och det är isande kalla vindar! Ett par långkalsonger hade inte suttit fel ^^ Tänkte först gå ut lite senare men gick direkt efter lunchen istället medan solen fortfarande är framme och kanske värmer lite i alla fall. Haha, jag riktigt känner hur intresseklubben antecknar...:P Förövrigt har jag inget emot kyla! Bara man är rätt klädd. Så missförstå detta inlägg rätt är ni snälla :P

Nu ska jag plugga lite till och sen typ hänga lite på Kentforumet eller nåt ;)

Är det förresten nån som vet om det är nåt "fel" på Telias nät eller nåt? Jag har inte haft täckning på mobilen sen igår kväll:O




Snart vinter, wiihoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0